Ja avārija ir notikusi pilsētas ārējos tīklos, kas neskar mājas piederības robežu, tad lūgums sazināties un zvanīt uz "Ogres komunikācijas" uz tel. +371 28660742 vai +371 20224542.
Ja avārija notikusi sava īpašuma robežās - jāmeklē un jāgriežas pēc palīdzības kādā no tuvākajiem uzņēmumiem, kas šo pakalpojumu piedāvā.
Aģentūras rēķinus par "Ogres komunikācijas" sniegtajiem pakalpojumiem saņemsiet jums ērtā un piemērotā veidā- e-pastā, klienta lietotāja profilā vai pasta pakalpojuma veidā līdz katra mēneša 10.datumam.
Par skaitītāju rādījumiem un neskaidrību par rēķiniem gadījumā lūgums sazināties ar "Ogres komunikācijas" budžeta ekonomisti Vinetu Briežkalnu, rakstot e-pastu vineta.briezkalna@ogreskomunikacijas.lv, vai zvanot pa tālr. +371 65049129.
Rēķinā ir redzams iepriekšējā perioda ūdens mērījums (1) un tekošā mēneša jeb jaunais mērījums (2). Starpība, kas veidojas, ir mēneša patērētais ūdens daudzums (3).
Noderīgi zināt!
Atsevišķi rēķinā tiek izdalīti patērētais ūdens daudzums un kanalizācija (6), jo tiem ir atšķirīgi tarifi.
Katrs klients var redzēt sava ūdensskaitītāja Nr. (4) , kā arī līdz kuram datumam/ gadam tas ir derīgs (5).
Rēķinā ir ievietota visa klientam aktuālā informācija.
Aicinām tos iedzīvotājus, kas nesaņem rēķinus, vērsties pie "Ogres komunikācijas" budžeta ekonomistes, lai precizētu datus un atvieglotu rēķinu saņemšanu.
Sazināties ar budžeta ekonomisti var, rakstot uz e-pasta adresi vineta.briezkalna@ogreskomunikacijas.lv vai zvanot uz tālr. +371 65049129.
Par pašvaldības aģentūras "Ogres komunikācijas" sniegtajiem pakalpojumiem ir iespējams norēķināties ar bankas starpniecību, izmantojot internetbankas pakalpojumu, kā arī veikalu ķēdes "Maxima" veikalu kasēs (komisijas maksa ir 0,50 EUR) vai NARVESEN tirdzniecības vietās (komisijas maksa ir 0.60 EUR), uzrādot aģentūras "Ogres komunikācijas" izrakstīto rēķinu. Rēķinus ir iespējams atmaksāt arī "Latvijas pasts" nodaļās (komisijas maksa ir 0,50EUR).
Skatīt sadaļā Kontakti.